Arbetslös

Kom ju på här i fredags att jag var hemma och va arbetslös och hade inte alls semester, min anställning slutade ju den sista juni, vilket var i torsdags så hej arbetsförmedlingen! Eller? Undra om det kommer att kännas konstigt att gå till jobbet imorgon och inte va anställd utan vikare.. det visar sig imorgon. Blir iaf en veckas arbete till och startar givetvis veckan med en öppning, kanske dags att gå lägga sig snart då!

Har kommit igång med sista delen av projektet idag så nu är det inte mycket!

Har strykt en massa kläder nu på kvällskvisten och tvättmaskinen går varm hela tiden, känns som att jag packar så otroligt lite kläder för att vara borta ett helt år men måste ständigt påminna mig om att jag kommer att införskaffa mig en hel del nya kläder därborta om jag känner mig själv rätt! Har iaf lyckats gå ner till 7 par skor från 9 vilket är en framgång! Får väl se hur många det slutar med...

Imorgon blir det en sväng upp till stan för att hälsa på Elin och äta lite middag. Hoppas verkligen att min kära carro kommer med också!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0