All by myself

Rubriken stämmer ju faktiskt lite... Idag har Johan påbörjat sin resa hem till Sverige och jag ska nu klara av det här helt själv. Har varit en oerhört trygghet att ha honom här den första veckan men jag antar att det är dags för mig att göra det här själv. Men ett stort tack Johan för all din hjälp under den här veckan, jag är riktigt tacksam för den!!

Så hur ska jag sammanfatta den första dagen själv?! Den har varit rätt så lugn och man har märkt lite på J att han tycker att det är konstigt att Johan inte är här och han fortsätter att testa mig men jag får ge honom lite tid så kommer han att vänja sig vid mig.

Måste berätta att han säger mitt namn riktigt gulligt! Han vågar inte riktigt säga det högt utan viskar det nästan när vi frågar vad mitt namn är men han vet det iaf och det är inget lätt namn jag har så jag tycker att han är superduktig!!

Idag åkte vi alla tre till matbutiken för att storhandla för den kommande veckan, det var roligt att gå runt och titta vad de hade och vilka saker jag ville ha och äta så det känns som att jag kommer att fixa det ganska bra med maten här men det visar sig... Sedan for vi hem för att äta den första middagen tillsammans bara vi tre och måste säga att det kändes bra, kommer nog att trivas bra här!

Igår tog Johan med mig till hans gym så att jag kunde få prata lite med någon där och bli visad runt, så ska ta mig dit igen i början av nästa vecka och registrera mig så att jag kan komma igång med träningen, har väldigt ont i rygg just nu vilket troligen beror på för lite motion så kroppen behöver verkligen få börja röra på sig igen. Kommer att betala ca 27 dollar i månaden men är helt klart värt det!!

Det har varit otroligt varmt den här veckan, försöker verkligen hålla mig inomhus så mycket som möjligt! Idag har vi haft över 100 F* (haha hade inget tecken för grader men ni fattar vad jag menar), det är verkligen som att gå ut i en bastu och även om det blåser så fläktar det ingenting, saknar den svenska friska luften!!

D är lite chockad över att jag aldrig har fått en manikyr eller pedikyr så jag antar att det är något jag måste se till att få under det här året.

Fick mitt amerikanska nr idag så om det är någon som vill ha det, släng iväg ett mail eller något så fixar jag det :)


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0