på bättringsväg!!

legat hemma och varit sjuk ett par dar nu, sjuk jävla huvudvärk och feber.. inte riktigt min grej så är skönt att vara på bättringsväg och kunna gå till jobbet imorgon..

blev en kort vecka.. jobba ungefär halva måndagen och nu fredag, sen är det helg....

är nästan klart med ansökan nu.. pratade med hjälpkvinnan idag och hon vill skicka in den imorgon men hur lätt är det när en av sidorna bara visar error när jag ska spara den?!?! Blir sjukt jävla arg och irriterad när jag bara vill skicka in det och ha det avklarat.. fan också, varför går inget som jag vill?!?!

hoppas att det löser sig snart så att jag hinner skicka in det imorgon!

börjar bli bitter nu.. behöver verkligen få träna nu, blir ju sjukt uttråkad av att sitta här hemma och göra ingenting..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0