come take a walk with me..

am I lonely? not really..

har många tankar som snurrar runt nu och dem flesta är faktiskt positiva även om jag känner mig förvirrad många gånger... I'm kind of happy...

saknar många vänner dock som jag önskar vore närmare.. trots att jag mår bra så kan jag aldrig riktigt må helt bra utan dem.. önskar att vi kunde ses oftare men är svårt med de valen jag har gjort och det lär bli ännu svårare längre fram i tiden!

Men ska inte tänka på de nu utan leva i nuet och fortsätta vara glad.. har ju lyckats sluta vara arg efter ett par dagar på jobbet så ska nu istället vara glad... allt känns lite lättare då..

mår bra av att träna också så ska nog bege mig iväg snart och få ett pass i kroppen, sen är det bara fredag kvar och sen är äntligen helgen här och helgen bjuder på en del roliga saker!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0