Weird...

I denna stund sitter Karolina på flyget på väg hem.. När Emma åkte var det en tröst att Karolina va kvar, men nu är de båda borta... känns skumt!! De har verkligen funnits runt mig från allra första början.. Känns lite som att man är ett barn igen och ska lära sig att stå på egna ben... haha om det make no sense!


Just because I will miss u!!

Har alltså påbörjat min lediga helg.. Kvällen spenderades med att se den nya Sherlock Holmes-filmen, vilken var riktigt bra! Gillade den starkt, rekommenderas att ses!

Idag har jag sprungit runt i affärer för att hitta en jultröja. Imorgon ska jag nämligen iväg med Bodil på någon fest där temat är "tacky christmas sweaters"... Inte det lättaste men tror att jag hittat något jag kan ha på mig iaf!! Jag får improvisera lite helt enkelt!!
Innan jag far till Bodil imorgon så väntas ett au pair meeting. Tror att vi ska fika och åka skridskor på någon uterink.. Borde kanske känna mig mer lockad av att åka skridskor men tror tyvärr inte att det kommer bli så kul.. Får se vad för skridskor de ens har och lånar ut. Jag dör om de tänker tvinga på mig ett par vita skridskor, ja alltså ett par konståkningsskridskor. Never in my life!!

Vad ska jag göra mer i helgen?! Jo på söndag blir det att åka till Emelie för då ska vi boka vår resa till Miami och Bahamas som går av stapeln i mars. Längtar massor redan!!!

Är sjukt trött så borde sova, trots att det är fredagskväll. Haha inte det lättaste att vara pigg när vi numera har en liten pojk som springer marathonslopp på övervåningen under nätterna. Att han dessutom öppnar dörrar hit och dit hjälper inte för sömnen heller. Är förhoppningsvis bara en period han är inne i men var lugnar innan han kom på hur man klättrar över hans grind.. Tur för honom att han är så pass söt!!

Nej sömn tack!!


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Till Majsan:

I'm gonna miss u too! Älskar bilden, det var en bra kväll! Haha, vi hörs snart :D Och ses nästa år. Ha det allra bäst, det är du värd!! Kramar

2011-12-17 @ 10:06:48
URL: http://westmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0