Stay Strong!

Åh fick ett stort och tungt paket på posten idag!! Var på väg att börja läsa på lappen när jag inser att "fan jag får ju inte läsa vad det står!" Kom alltså ett stort paket fyllt med en massa godis och julklappar... är så sjukt nyfiken på julklapparna men måste vänta mer än 1,5 vecka innan de får öppnas... stay strong Michaela!!

Helt klart det bästa med paket var kaviar tuben!! Så sjukt underbart gott så nu har jag smockat i mig två knäckebröds mackor med kaviar, vad jag har saknat det! Förstå att det var över 5 månader sen sist!!

Har precis varit på bio med Karolina och Angela. Kvällen till ära såg vi på New Year's Eve. Var lite passande eftersom det va Karolinas sista film i usa för ett tag. Jag blev även sjukt taggad inför mitt kommande nyårsfirande i New York.. Längtar Längtar Längtar!!

Är helt sjukt att Karolina åker hem om 3 dagar.. I will miss her!!

Borde nog ta och läsa igenom mina uppsatser för imorgon är det examensdag och då ska portfolion lämnas in! Wish me luck!!

Man kanske borde proppa i sig lite godis innan det blir dags för sängen?


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Karolina

Kommer sakna dig med!

2011-12-14 @ 05:40:34
URL: http://westmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0