Skolbesök

Blev inget skrivande igår då jag kom hem sent efter en middag med Bodil och två andra au pairer, Janya från Tasmanien och Ayla från Tyskland. Det är dem tjejerna som jag ska till New York med över nyår så vi tänkte att vi skulle träffas alla över middag. Det var en trevlig kväll med middag på The CheeseCake Factory, dock blev det ingen cheesecake vilket dem är kända för. Får bli nästa gång!!

Idag så har jag varit och besökt J i hans skola. Det var roligt att få se honom i en annan miljö men det var nog lite konstigt för honom att ha mig där, blev lite svårt för honom att fokusera men det är förståeligt! Han är riktigt duktig i skolan och han kan mycket mer än vad man tror! Det var även roligt att de andra i hans klass vågade sig fram till mig och ville att jag skulle läsa böcker etc. för dem.
Behövde bära denna fina skylt under besöket!!



Efter skolbesöket åkte jag iväg och uträttade en massa ärenden så nu tror jag att all julhandel är klart! Bara några saker som ska slås in och sedan är allt fixat, skönt!!

Fick precis en härlig nyhet hemifrån som gör mig oerhört glad!!! I'm so happy right now!!!

Nej nu är J snart hemma så bäst att gå ner och vänta!

Kan ju få denna bild också. De är riktigt goda men lite fail att de sitter fast i formarna!!



Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0