Portfolio

Portfolio inlämnad -check!
Kurs därmed avklarar - check!

Så jävla skönt att jag är klar med kursen och att jag har fixat det! Kul att gå tillbaka och läsa vad jag kände efter första lektionen..
Första dagen på college avklarad.. hm låter större än vad det är, läser ju trots allt bara en kurs och tur är nog det för vet inte om jag kommer att tycka det är enkelt eller svårt än..
Idag var det iaf bara lite introduktion men vi avslutade lektionen med ett litet skrivtest och hur lätt är det?! Usch hoppas verkligen inte att min lärare kommer att kommentera det för varken texten eller språket var bra. Känns lite jobbigt att veta att man studerar med folk som har engelska som modersmål och troligen är betydligt bättre på att skriva än mig men jag får se det här som en utmaning. Är ju ändå här för att lära mig!!

Är stolt över att jag antog utmaning och antagligen kommer få ett riktigt bra betyg dessutom! Får betyget om ca 1 vecka så hoppas hoppas på det bästa!!

Är oerhört stel i mina axlar och nacke så är i väldigt stort behov av massage....någon?!

Måste skriva ett stort GRATTIS till Karolinas stora kille som blir 3 år idag!!! Kan inte förstå att han redan hunnit bli 3 år och känns lite tråkigt att jag missar hans dag... har ju varit med på de två första.. får ta igen det nästa år!!

Har beställt D's julklapp idag så nu måste jag bara bege mig iväg och köpa till J... vet inte riktigt vad jag ska ge honom, men borde inte vara så svårt om jag bara beger mig ut och letar!! två kakburkar och knäck måste fixas också, sen är jag klar med julhandlandet!!

Har precis ätit middag då D kom hem tidigare idag... nu har jag krypit ner i min OnePiece och sängen och är redo för dagens avsnitt av julkalendern!! Kanske borde plocka fram lite av det godiset som familjen skickade? Skumtomtar skulle kunna passa bra till!! Fast borde kanske spara dem till julafton...

Imorgon blir det sista dagen med Karolina här, sedan beger hon sig mot Sverige på fredag... det var konstigt när Emma åkte men nu kommer det bli ännu konstigare när de båda är borta. Är konstigt hur nära man kan komma människor på så kort tid...


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0