Merry Christmas!

Julafton är här och dagen började med ett skypesamtal med alla där hemma.. och om de var många!! Hela familjen var samlade framför datorn då vi alla skulle öppna våra julklappar.. Hoppas att de blev nöjda med sina!! Själv blev jag nöjd då jag fick det jag önskade mig, kanske inte så svårt då min lista var väldigt kort i år.. Fick en mycket intressant bok av mina syskon " Jag är Zlatan Ibrahimovic".. Ska bli intressant att läsa!!
var även roligt att få se och prata med alla släktingar igen, verkligen roligt att få se era ansikten och höra era röster igen, saknar er alla!!

Hade hoppats på att kunna se Kalle Anka live på svtplay och till en början såg det lovande ut då jag kunde följa nedräkningen tills det skulle börja, men när det väl var dags så skulle jag självklart inte kunna titta.. FAN! Hade hoppats på det, vad är en jul utan kalle liksom?! Får roa mig med sista avsnittet av adventskalendern istället!

Har under morgonen även hunnit med en promenad, duschande och packande så börjar bli redo att fara. Vi ska väl börja färden mot York om ca 1 timme.. Vet inte riktigt vad som väntas där och vad vi ska göra men ska bli skönt att komma iväg och få börja firandet av julen här.. Just nu blir det bara att man sitter här och tänker på allt de gör där hemma... Men ja é int bitter!

Nej man kanske borde äta lite lunch innan vi ska åka.. eller kanske ska nöja mig med chokladtomten som familjen skickade?! Haha helt otroligt att den kom fram hel!!

Merry Christmas everyone!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0