Manikyr

Har idag fått mina första manikyr någonsin!! Haha D har skrattat ett par gånger åt mig för att jag aldrig fått en manikyr tidigare, vilket han får väldigt ofta.. Jaja oskulden är tagen och blev rätt så nöjd även om jag tyckte att de gjorde en konstig form på naglarna. Kan tänkta mig att gå dit snart igen och då dessutom få en pedikyr.. Är sjukt skillnad på priser här och i Sverige. En manikyr kostar mig runt 100 kr här!!

Har alltså spenderar dagen med Karolina, lunch åt vi också och gav DSW ett besök.. Råkade komma hem med ett par skor efter att ha fått en massa rabattkuponger från Karolina.. men är ett par vinter/höstskor pappa så behövde dem!! 

Detta var sista dagen med Karolina vilket kändes märkligt. Höll på att glömma bort att säga hej då till och med!! Kändes som att vi ses ju om någon dag eller så men så är det ju inte.. Hon far hem imorgon vilket hon är värd efter ett år här! Men vem ska roa mig om dagarna nu?! Får hitta andra sätt att roa mig på men kommer inte vara riktigt samma sak...

Fick en väldigt trevlig nyhet från farfar idag så det måste jag tacka och bocka för. Gjorde mig verkligen jätteglad och förvånad så ett stort tack ska du ha!!

J är hemma sedan någon timme så nu ska det jobbas resten av dygnet!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0