Luciatåg

Sitter nu och dricker en kopp te med smak av pepparkaka och jag känner att den svenska julen sprider sig inombords!! Var verkligen gott, måste testa det med glöggsmak snart också!!

Är nyss hemkommen från Ikea med karolina! Lite glögg och julkola inhandlades. Under vår lunch där så kommer det helt plötsligt in ett luciatåg, mys!! Var roligt att jag fick se ett luciatåg i år och att få hör några sjunga på svenska, fick lite julstämning då faktiskt!!

Igår var det alltså DC med Karolina och Angela. Var Karolinas sista helg i DC så givetvis fick det bli ett besök på Vapiano och sedan gick vi runt och kollade på olika julgranar och julbelysning som de satt upp lite varstans! Lite pics!


Ett försök till att se seriösa ut...


Men våra rätta jag kom snart fram..




Karolina letar efter Emma!


Men hon fick nöja sig med mig!


Den groteskt fula julgranen vid vita huset!!

Kvällen avslutades sedan hos Karolina med film tillsammans med hennes värdbarn. Fick dessutom se deras sjukt stora julgran som de höll på att dekorera. Har nog aldrig sett någon ha en så stor julgran hemma och de var tvungna att använda stegar för att kunna klä den, sjukt!
D var och fixade vår julgran igår också och har nu klätt den och som tur är så ser den inte ut som en typisk amerikansk julgran, den är väldigt enkel. Får försöka ta någon bild någon dag och visa den!

Nej nu ska jag försöka boka bussbiljetter till New York och sedan blir det jobb resten av dagen..

Juste har varit i usa i 5 månader idag - check på den!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0