Knäck

Dagens uppdrag? Göra knäck...

Var lite orolig hur det skulle gå eftersom ingredienserna inte är riktigt samma här som där hemma. Hur ska jag beskriva resultatet... Smaken blev faktiskt väldigt likartat, dock kokade jag nog knäcken lite för länge så den blev lite väl hård. Pappret fastnar i knäcken också så det är jag inte så glad över!! Får väl ändå se detta som ett hyfsat bra resultat!!

Så vad har jag roat med mig resten av dagen? Jobb jobb och jobb... Hann dock med ett skypesamtal med min bästaste carro så det förgyllde verkligen min dag!

Känner inte att jag har så mycket att säga idag... vet inte varför. Just nu flyttar det mesta på och jag försöker att inte tänka så mycket på att julen närmar sig. Är egentligen lite svårt att få någon julkänsla här och ärligt talat så försöker jag att inte få någon. Tror att jag skulle börja sakna julen och familjen där hemma alldeles för mycket då. Julen är en viktig tid för mig att spendera med familjen så vill nog förtränga att den närmar sig och att jag inte kommer vara med familjen...

Nej nu blir det lite Grey's Anatomy!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0