Julkort

Fick världens bästa julkort på mailen idag av familjen, helt klockrent!! Gjorde verkligen min dag!! Miss u all so much!!

Idag kan jag inte påstå att jag har gjort mycket. Tog faktiskt en liten sovmorgon idag och för en gångs skull så lyckades jag sova på morgonen, måste ha varit trött.. Annars så har det varit gym och jobb idag.

Hann också med att baka en saffranskaka som faktiskt blev helt okej!!

Fick ett härligt meddelande på fb från kusinen min och han tycker att det äe dags för mig att komma hem nu så att vi kan fira en traditionell jul. Förstår hur han känner... Skulle vara helt underbart att få fira en vanlig jul hemma men skulle samtidigt inte byta bort detta så får stå ut detta år med att jag missar julen där hemma. Får istället försöka uppleva en amerikansk jul vilket ska bli rätt så intressant.

Helt sjukt att det är julafton om 2 dagar!! Mycket weird.. Det enda som håller min julkänsla uppe är när jag varje dag sätter mig framför datorn för att titta på adventskalendern, it's really good this year!

Går runt här hemma och väntar på att jag ska få besked från min kurs vilket betyg jag fått. Resultatet skulle ha kommit igår men fortfarande ingenting.. börjar göra mig lite irriterad och frusterad.. vill ju veta!! Aja inte mycket att göra åt men gillar inte att behöva vänta..


Over and Out

Kommentarer
Postat av: Juliana

God Jul Mickis!! Hoppas verkligen du har det jätte bra och ja det va ju såå länge sen och jag tänker på dig! Stor kram Juliana

2011-12-23 @ 18:57:36
Postat av: Michaela

God Jul till dig med Juliana!! Hoppas att allt är bra med dig också vart än i världen du håller hus :) Kramar!!

2011-12-24 @ 02:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0