Jävla bil!

-Vem är den där idioten som kommer körandes med vindrutetorkarna på fastän det är sol ute?! Ja juste det är ju jag!!

Jag och min bil är verkligen inte menade för varandra! Nu är den inne på verkstaden igen..

Lämnade in den innan gymmet idag, va på gymmet i 2 h, skulle sedan hämta upp den men då är visst något trasigt i den så de behövde fixa till den... så fick ta mig en långpromenad hem... Lär ju inte behöva träna något mer den här veckan!!

Tycker att årets julkalender är rätt så mysig... älskade kommentaren i gårdagens avsnitt "En vill inte göra sig märkvärdig eller så, men nog har en tjänat som barnpiga, ja både barnpiga och husa, och det är åt ärovördiga familjer." haha klokrent... även om det i verkligen livet inte behöver betyda någonting. Vissa människor har en ibland en tendens att inte kunna saker som de borde kunna trots att det är jobbet med det i flera år. Men ska inte gå in på det nu!

Nej nu kommer J snart hem och då blir det jobb i några timmar innan D kommer hem. Senare ikväll blir det att hämta upp bilen igen, skönt att inte behöva vara utan den flera dagar!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0