Ho Ho Ho

Julen närmar sig med stora steg!! Har nu fixat de allra sista julklapparna till la familia så nu är de inslagna och paketerade så nu ska paketet bara lämnas in på posten imorgon!

Är så kul att säga Christmas eller Santa Claus till J för till svar får man alltid Ho Ho Ho, haha är lite charmigt!!

Min kropp har en härlig men samtidigt jobbig träningsvärk så skulle nog behöva lägga mig ett bad och bara få flyta iväg och inte känna något! Men så blir det icke, träningsvärken får tränas bort under morgondagens spinningpass istället!!

Köpte en ny kalender idag efter att ha varit utan en sedan juli.. Förstår inte varför jag varit utan en så länge, kalendern har tidigare typ varit min bästa vän!! Har väl kanske inte känt behov av att ha en här men nu kände jag att det var dags!!
Fick bli denna från Barnes&Noble!!


Vet faktiskt inte riktigt vad jag ska sysselsätta mig med resten av kvällen... kanske borde föra in alla födelsedagar etc. i kalendern? Lär ju ta mig ett tag iaf..


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0