Georgetown

Blev en heldag i Georgetown, DC igår. Jag mötte upp Emelie för att gå på den svenska "julmarknaden". Blev dock lite besviken för hoppades på kunna köpa en flaska glögg men givetvis fanns det ingen. Fick nöja mig med att handla lite svenskt godis, bland annat lakrits fiskar. Så sjukt gott att äta riktig lakrits igen!!

Blev alltså lite svenskt tema under dagen, sedan lunch och tittande i affärer innan Bodil slöt upp med oss på kvällen! Då blev det bio och middag. Vi valde att se My week with Marilyn och den var faktiskt rätt så intressant och kan verkligen tänka mig att Marilyn Monroe var en speciell människa och det var nog inte många som verkligen förstod sig på henne!

Hade en trevlig dag med trevligt sällskap men var oerhört trött när jag äntligen kom hem, är faktiskt fortfarande trött fastän jag lyckades sova rätt så länge idag, iaf längre än vad jag brukar nu för tiden...

En morgonpromenad är nu avklarad och jag ska alldeles strax börja jobba. Blir jobb hela långa dagen!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0