December...

Sjukt att det är 1:a december idag!!

Så vad har jag haft för mig?
Igår var det både klass och jobbande som vanligt. Skrev min sista uppsats under lektionen och det gick helt okej. Jag och J roade oss på eftermiddagen med att baka muffins med äpple och kanel. De blev faktiskt förvånansvärt goda!!
Kvällen spenderades i Rio. Först blev det en fika på Starbucks med Jennifer, den franska tjejen. När hon hade åkt hem bestämde jag mig för att gå och se den senaste twilight-filmen, vilket var ett bra val! "Råkade" även handla en stickad väst i väntan på bion... kunde inte motstå, den var så sjukt mysig!

Nu är jag nyduschat efter att ha spenderat förmiddagen på gymmet. Är så sjukt skönt att ha kommit igång med träningen igen. Har varit lite halvdant de senaste veckorna men nu rullar det på igen och känns som att jag börjar få tillbaka lite energi igen. Vet inte hur mycket vitamintabletterna jag äter hjälper men jag tänker tänka postivit och säga att de och träningen hjälper!!

Nej nu ska jag fara till banken för att sätta in lite pengar. Kanske blir ett stopp på starbucks också innan det är dags för jobb resten av den här dagen!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0