Dan före dan...

En dag kvar.. eller ja kanske borde räkna två dagar här eftersom man firar på juldagen. Men jag tänker räkna en dag eftersom jag får öppna familjens julklappar imorgon, som jag väntat! Har varit jobbigt att ha dem liggandes här utan att få öppna dem!

Har börjat känna nu på kvällskvisten att det kommer att vara konstigt att inte få fira jul med familjen. Pratade med dem på skype idag och de hade just klätt julgranarna och julskinkan stod redo. Detta är egentligen min favoritdag på hela julen så har varit jobbigt att inte få vara hemma och uppleva den med dem.. Att jag dessutom inte får någon skinksmörgås detta år gör saken ännu jobbigare!!

Några av alla de saker jag kommer sakna detta år!


Jullunchen med tomtegröt och ett antal skinkmackor!


Släktingar som har svårt att hålla sig ifrån sina julklappar...


Julbordet


Väntan på Kalle Anka (samt svensson svensson)


Tomten kommer på besök..


Julklappsspelet!


Rivaliteten under spelets gång..

Så kanske en uppdatering över dagen?
For iväg för att bli bjuden på lunch av D idag samt hjälpa honom med julklappshandlandet till J. Sjukt mycket folk ute idag, varför är alltid alla ute i sista minuten?!

Har jobbat några timmar och har precis avverkat en middag. Ska nu fixa till de sista julklapparna så är jag nog redo för morgondagen! Då ska det faras till York men kan nog hinna med en uppdatering till innan dess!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0