Christmas Tree

Har börjar bli dålig.... hade ont i halsen både igår och imorse, har börjat hosta en del och förkylningen är på väg, jippi!! Men känner mig ändå duktig som skippade gymmet idag för att kunna bli frisk.. har ju en tendens att bege mig dit fastän jag inte borde ibland!!

Pratade med Kristin på skype idag och blev oerhört glad för nu är det bestämt att hon kommer hit i början på nästa år. Hurra!!! Ska bli så sjukt kul att träffa henne så får nog bli en sväng upp till NY för att träffa henne där och förhoppningsvis kommer hon hit till mig på besök också, längtar massor!!! Vi ska även försöka (eller nej vi ska) gå på en NHL-match!!

Idag har varit en riktig slappar dag känns det som även fast jag har jobbat.. kanske är för att jag känner mig lite hängig! Jobbar iaf kväll idag så har precis gett J ett bad och nu är han nerbäddad i sängen!

Lovade ju bilder på vår julgran! Tycker att den är fin och enkel, passar mig bra!





Är sjukt att det är jul om mindre än två veckor!! Måste nog sätta fart med att handla julklappar till värdfamiljen, även om jag typ redan vet vad jag ska köpa...

Nej nu ska jag nog fortsätta kolla på Grey's Anatomy! Har börjat enda från början då de har alla säsonger på Netflix, älskar verkligen Netflix! Ska nog fortsätta äta på min cheesecake som D överraskande köpte hem till mig igår, är faktiskt riktigt god men säkert sjukt onyttig! Lite te till för förkylningen kan nog vara bra!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0