Brinnande dator

Skrev min sista reflektion och därmed sista arbete idag under min lektion. Alla arbeten är alltså skrivna nu och det enda jag har kvar är att några uppsatser ska korrigeras innan dem ska in i min portfolio, som alltså är vår slutliga examen. Känns väldigt lovande då vi fick tillbaka en massa arbeten idag och på den stora uppsatsen vi fick tillbaka så fick jag 96/100 så är oerhört glad!! Efter lite räkning så har jag nu ca -48 poäng i kursen och får jag inte mer än -100 så kommer jag få ett A. Hoppas Hoppas Hoppas!! Skulle göra mig så glad om jag lyckades men vet att det är några arbeten till som ska rättas men möjligheten finns så tycker alla ska hålla tummarna för mig!!

Hade ett mycket intressant skype samtal med la familia idag. Vi hade det jättetrevligt då jag helt plötsligt först hör någon av dem ropa "det är ett stort svart hål i bilden" och för att därefter höra någon annan ropa "datorn brinner". Haha de lyckades alltså bränna upp datorn samtidigt som de pratar med mig och även om det är sjukt tråkigt så kan jag inte låta bli att se det komiska i det hela. Förlåt familjen men kunde inte hålla mig från skratt när vi hade lagt på! Hoppas att ni fixar det med försäkringen:)

Det är nu fredag kväll och jag har varit ledig under kvällen. Är nyss hemkommen efter middag och promenerande i Rio med Karolina. Vi hade en mycket trevlig kväll men vi saknade den tredje musketören...

Imorgon är min lediga dag så ska möta upp Emelie i DC för lite Swedish Christmas Bazaar. Hoppas på att det ska bli trevligt, tror att det kommer bjudas på ett luciatåg också! Senare under kvällen ska jag nog möta upp Bodil, blir nog bio för vår del! 

Ska nog krypa i sängs för tänkte försöka orka upp för lite zumba imorgon bitti!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0