Bättringsväg

Ja detta går ju iaf i rätt riktning!! Känner mig bättre idag men inte helt frisk än.. Typ 75-procentig som D sa!! Är fortfarande förkyld och lite halvseg men hoppas på att må bättre imorgon och ännu bättre på fredag!!

Känns som att det enda jag har i hjärnan just nu är New Year's Eve och New York!! Har inte hänt så mycket på sistone utan har mest jobbat så ska bli så otroligt skönt och roligt att komma iväg och göra något helt annat och umgås med lite tjejer!! 

Jag och J begav oss ut till lekparken idag efter att ha suttit inomhus i ca 2 dygn. Var otroligt skönt med frisk luft! Tog mig även iväg till mallet för att införskaffa lite smått och gott. Blev bland annat en klänning som kan vara en potentiell outfit till nyår!! Me like!! Rätt så sött med blå överdel och svart underdel! Inte ofta jag väljer att bära blått så tänkte att det kunde vara kul med lite omväxling!!

Ska nog fortsätta kolla på mina serier nu! Har precis avverkat några avsnitt av Grey's och ska nu fortsätta med min nya show, Paradise Hotel Norge! Haha vet att det är patetiskt men har så svårt att slita mig när jag väl börjat kolla. Dessutom är den norska versionen mycket bättre än den svenska, likaså den danska!! Lite te och de sista lussekatterna till det passar nog fint!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0