Zumba

Testade på zumba för första gången igår och kände inte riktigt den där glädjen som jag trodde att zumba skulle ge. Orsaken kan ju ha varit att det var sjukt mycket folk så man knappt fick plats samt att jag inte tyckte att instruktören var särskilt bra... Hoppas på lite mer glädje och en annan instruktör nästa gång!!

Känns som att dagarna blir rätt så långa nu när J inte är i skolan. Är svårt att hitta på saker då vi inte kan vara ute så länge om dagarna pga av värmen så istället sitter vi här hemma och ska försöka komma på något att göra. Det funkar ju men kan känna att det blir bättre rutiner och så när han är tillbaka i skolan.

Ringde till Montgomery College igår för att boka en tid för testet som jag måste göra men visade sig att jag först måste registerar mig hos dem, vilket jag inte kan göra förrän jag fått mitt social security number, så jag går mest runt och väntar nu. Förhoppningsvis så kommer det på fredag men man vet ju aldrig, känner att jag vill ha det så att jag kan fixa allt. Måste hinna göra testet innan typ den 16:e så har inte jättemycket tid på mig men borde lösa sig.... Tanken är iaf att läsa någon kurs i engelska under hösten, hoppas på att det kommer att finnas några platser kvar när jag väl fixat allt!!

Ikväll ska jag iväg och äta middag med Karolina och Emma. Dock är det många som heter Emma nu och detta är den Emma som jag mailade med innan jag kom hit och som bor rätt så nära mig, i Darnestown. Den andra Emma bor i Virginia så då är det lättare att hålla isär dem. Men ska iaf bli skönt att komma ut ur huset och hitta på något annat. Ska försöka att inte köra vilsen den här gången men tror att jag är ganska väl förberedd. Har studerat kartan på google så nu kommer jag att veta om gps:en visar fel!! Haha detta kan ju bli spännande....

Borde kanske städa toaletten och tvätta lite idag... får se om jag känner för det, annars får det bli imorgon!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0