Westfield Mall

Det blev helt enkelt en shoppingrunda idag och en ganska lång en! Fyndade faktiskt en hel del till ett bra pris så måste vara nöjd med dagen! Pappas första fråga var om jag köpte några skor (undra varför?!) men det gjorde jag faktiskt inte!! Ska inte neka att jag kollade men köpte iaf inga...

Givetvis skulle det spöregna på vägen hem vilket gjorde att min motivation att åka iväg och träna försvann, så tvn har fått underhålla mig nu under kvällen. Tears of the Sun och Prison break stod för underhållningen!

Trodde att D att åkte iväg på sin affärsresa så förstå hur rädd jag blev när jag hörde att någon va på dörren och försökte ta sig in... hade inte lite panik där men var en otrolig lättnad när jag såg att det var D och hans gode vän.

Ska nog försöka sova lite nu. Imorgon bitti far jag iväg till J's mamma så vet inte hur det blir med internet den här kommande veckan. Det visar sig men blir kanske inte lika mycket skrivande!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0