Virginia Beach

03.50 ringde klockan i lördagsmorse och då va det bara att stiga upp och göra sig redo för att sedan smyga mig ut ur huset och köra till Shady Grove. Kl.5.00 hämtade Karolina upp mig på stationen och då började vår resa först till Emma i Virginia.

Framme vid Emma väntade oss nu en ca 3 timmars lång bilresa men den gick otroligt smidigt och vi var framme vid beachen redan vid 9.30 och skönt var väl det för då började det bli riktigt varmt ute.

Sola och bada gjorde vi hela dagen, tills det blev dags att äta middag vilket gjordes på Olive Gardens. Sedan for vi tillbaka till Emma för en sen bio, Crazy Stupid love blev det och OM det var ett bra val!! Bästa under hela filmen var när Karolina skrek rätt ut, HERREGUD!!! Kan väl säga att hon fick se lite magrutor... Love it, skrattade så sjukt mycket!!

Vi alla hade kroppar som var brända lite här och var men tror att vi alla var nöjda med dagen så vi somnade rätt så gott den kvällen!! Lite bilder från dagen:






Så skönt att vara barfota i sand igen!


Jag och Karolina kom fram till att vi alltid velat gräva ner någon i sanden, så...


Vi grävde ner Emma!




Killen som gav oss det roligaste på hela dagen! Kunde inte sluta skratta åt honom!!

Igår så blev det en lång sovmorgon innan vi for iväg till Ikea, yes har inte varit USA i ens en månad men har redan tagit mig till Ikea. Och det mest sjuka med det hela var att jag valde att äta köttbullar, potatismos och brunsås.. Någor jag aldrig väljer att äta hemma men kände att det var ett måste nu när jag var där men när jag åt det så kunde jag igen minnas varför jag aldrig väljer att äta det... det är verkligen inte så gott... Godare var dock det andra jag köpte, daim och marabouchoklad! MUMS!!

Nehe undra om jag ska få J och ta en napp, han är riktigt trött fastän han typ inte gjort något idag.. Hur går det ihop sig?


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0