Union Jack's

Igår kväll blev det en sväng till Bethesda och en pub som heter Union Jack's för att fira Emmas 21-års dag! Det var ett trevligt ställe och jag måste säga att jag hade rätt så kul men det var lite surt att jag inte kunde dricka.. var ju tvungen att köra hem sen från metron. Men men var roligt att komma ut och vara social, prata med folk och dansa. Har saknat det!!

Här i USA tycker många människor att det är konstigt att man inte dricker trots att man ska köra. De tycker att det är ok att dricka ett par öl och sedan köra lite senare, vilket i min värld är konstig. Jag drack två öl tidigt på kvällen och körde sedan hem senare på natten och det var på gränsen tycker jag. Är lite märkligt hur man ser olika på saker ibland!

Är fortfarande lite bitter för att min kamera är sönder. Måste ta tag i att köpa en systemkamera nu men vet verkligen inte vilken sort man ska köpa, är inge vidare på sånt där!

Upptäckte igår att jag har glömt laddaren till min Ipod hemma i Sverige, väldigt smart måste jag säga så nu är det helt död! Bad iaf mamma att skicka den så förhoppningsvis dröjer det inte så länge tills jag får den!

Idag har jag bara slöat och suttit framför datorn och kollat på serier och filmer. Känns lite segt och ensamt men samtidigt otroligt skönt! Ska väl börja jobba om någon timme eller så är väl bäst att njuta av lugnet och ensamheten innan det är dags att ta hand om crazy monkey, mitt smeknamn för J!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0