Tropical Storm

Verkar som det enda vi i MD blev drabbade av var en tropical storm. Skönt att slippa den riktiga orkanen. Nu har det mest blåst en massa och regnet, lite som en riktigt höstdag i Sverige skulle man kunna säga. Förhoppningsvis slutar det blåsa snart så att solen kan komma fram igen, men får väl se när det händer. Det "värsta" är iaf över här och Irene har tagit sig vidare upp till New York där det har börjat bli översvämningar på vissa ställen..

Så vad gjorde jag igår? Typ INGENTING kändes det som!! D undrade varför jag inte begav mig ut och hittade på något, men hur lätt är det när vi inväntar en storm och ingen egentligen vill ta sig ut?! Jag åkte iaf till Starbucks ett tag för att sitta där och läsa. Känns som att Starbucks har blivit mitt gömställe när jag vill komma ifrån lite och bara vara ifred. Dricka en kaffe/kaffedrink och läsa en bok är perfekt! 
Det fick även bli ett biobesök för att fördriva tiden, Colombiana hette filmen jag såg och den var helt okej, vet inte riktigt om den var värd att se på bio men men det fördrev tiden iaf!

Idag är också en sån dag att fördriva tiden... Tycker inte om när de blir dessa dagar då jag inte har något att göra, man saknar familj och vänner lite extra mycket då. Men ska försöka ta mig till gymmet lite senare och sen får jag se vad som händer.

Ska försöka tänka på den kommande veckan för då händer det en massa roligheter. Imorgon börjar jag plugga på college, J börjar skolan igen och på fredag så drar jag, Karolina och Emma G iväg på en roadtrip. Längtar längtar extra mycket eftersom helgens planer blev inställda!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0