Tränat!!

Gjorde som jag lovat och tog mig tiill gymet idag. Trodde dock att jag skulle sluta vid 14.30 men va visst 16.30 men hann iväg och träna ändå innan jag började jobba vid 19 igen. Nu har jag iaf slutat för dagen. Äter lite choklad och tänkte nog se på en film innan det är dags att sova. Det var den träningen men orkar inte bry mig om det!! 

Imorgon blir det upp tidigt för 8.15 har jag ett möte inbokat på Montgomery College. Ska få mitt resultat från testet jag gjorde i fredags så att jag vet vilka kurser jag får och inte får söka. Borde inte vara några problem att läsa en engelskakurs men man vet ju aldrig. Ska bli skönt att få lite information så att jag kan registrera mig till en kurs iaf. Ska bli intressant att se vad slutsumman kommer att hamna på, är lite dyrare att studera på college men man får ett bidrag på 500 dollar av sin värdfamilj så får se hur mycket jag behöver betala sen...

Imorgon blir det troligen middag med Karolina och ev bio. Beror lite på när vi slutar jobba men ska bli roligt att komma iväg och göra något annat. Åker troligen tillbaks till D's hem efteråt och sover där så kommer J's mamma och lämnar honom där på fredagsmorgonen. Sedan kommer D hem framåt fredagskvällen så då kan man börja gå tillbaks till gamla vanor igen... som att komma iväg och träna lite oftare...


Nehe film va det!! Undra vilken jag ska välja...


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0