Tired

Förstår inte varför jag är så jävla trött hela tiden!! Har ändå sovit över 9 h inatt men är fortfarande trött... är inte riktigt likt mig. Kanske är för att man inte gör så mycket under dagarna, känns som att man bara går runt och latar sig och leker lite grann. Drömmer iofs väldigt mycket just nu så vet att det påverkar min sömn rätt så mycket!!

Blev iaf bio och middag med Karolina igår. Vi såg "The Change-up" och det var en helt okej, smårolig film men kanske inte helt värd att se på bio. Skulle nog inte ha kollat på den på bio hemma i Sverige med dem biopriserna!! Trodde iaf att jag skulle spy i början av filmen, för er som har sett den så tror jag nog att ni vet vad jag menar!!

Juste måste ju berätta en till sak som hände igår! Jag träffade en svensk tjej på Montgomery College under mitt gruppmöte. Hon är också au pair och har varit här i 6 månader, hon bor i Bethesda vilket är ca 30 min härifrån. Hon verkade väldigt trevligt och gissa en gång vad hon hette! Givetvis Emma!! Tycker att det är lite komiskt att 3 av de 4 svenska tjejerna jag mött här i DC heter Emma.. Men men hon berättade iaf att hon fyller 21 år på lördag och bjöd med mig att komma ut och fira med henne och hennes vänner. Så funderar faktiskt på att försöka ta mig dit imorgon kväll, vore skoj!!!

Tror att jag ska äta lite glass, J ligger och vilar och jag är rätt så uttråkad! Måste nog hämta tvätten också!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0