Tickets!

Igår köpte jag biljetter till en fotbollsmatch på lördag, då spelar D.C. United - Portland Timbers. Då blir det att fara in till DC med Karolina och Emma G, om nu Karolina lyckas ta sig hem från Aruba men det hoppas vi på. Blir ett bra sätt att fira Emmas 21-års dag också!!

Idag trotsade jag min smärtande fot och tog mig till gymmet för ett spinningpass, dock gjorde detta väldigt ont så vet inte om det var en så bra idé. Har även varit till ett post office idag samt suttit på Starbucks i någon timme eller så och läst lite samt druckit lite kaffe, mycket avslappnade måste jag säga! Börjar jobba och ca 10 min och jobbar sedan resten av kvällen, D ska iväg på konsert ikväll. Maroon 5 och Train spelar, vore kul att ha sett dem så jag hoppas på att han får det roligt.

Har varit lite dåligt med bilder vilket jag skyller på den trasiga kameran, och har ännu inte kunnat införskaffa en ny då jag igår kväll begav mig till Best Buy för att köpa mig en Olympus Pen men då hade de inga kvar utan försäljaren trodde att de skulle få in nya på fredag så blir att åka dit igen då och hoppas på att de fått in nya! Men lite bilder på mobilen hittade jag så ni kan få lite uppdatering!


Tack gode gud för Starbucks!


Så här fint kan man bygga när J och jag leker!


Mitt Student ID på Montgomery College


En mycket ansträngande arbetskväll!!


Min skadade fot, blå och svullen är den!! Känner att jag vill ha lite medlidande... haha

Oj nej men nu måste det jobbas!!


Over and Out



Kommentarer
Postat av: Elin E

Fy fan vad jag är avundsjuk på Maroon5 och Train!! Hoppas det blir bäst :)



Puss och blås på foten <3

2011-08-25 @ 11:23:43
Postat av: Michaela

Det var inte jag som skulle på den konserten, utan min värdpappa men jag tror att han tyckte att den va bra!! :)

2011-08-25 @ 18:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0