The Help

Är precis hemkommen efter ett biobesök, idag blev det The Help och OM den var bra!! En film jag starkt rekommenderar folk att se, riktigt bra!!

Har även hunnit med ett träningspass på gymmet idag, blev att springa springa springa på löpbandet. Foten känns helt ok nu så kan köra på igen. Har även införskaffat ett par sandaler, nöjd eller inte vet jag inte än. Det lär väl märkas...

Är sjukt taggad inför fotbollsmatchen på lördag och jag har varit lite orolig under dagen att de ska ställa in den pga av Orkanen Irene som hotar, men de har bara flyttat fram matchstarten så det tackar vi för. Kl.14 på lördag då gäller det! Hoppas bara på att det blir uppehåll!!

Kanske ska göra mig redo för sängen, ögonen går snart i kors och börjar jobba 7 imorgon bitti så behöver nog sova..

Imorgon ska jag förhoppningsvis ha införskaffat mig en ny kamera (håller tummarna för att de fått in nya)!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0