Shopping!

Hade planerat att åka downtown idag och turista lite med Emma B, men hon upplyste mig om att det skulle regna, åska och blixta idag så vi bestämde oss för att åka till DC nästa helg istället. Föredrar att ha lite bättre väder än så när man ska vara utomhus!!

Så vad ska jag göra hela dagen idag då?! Jag tror nog att jag ska bege mig iväg på en shoppingrunda!! Är alltid något man kan underhålla sig med och sen kan jag alltid ta en sväng till gymmet!

Blir iaf en dag för mig själv för D åker iväg på affärsresa idag och J är hos sin mamma. Jag ska åka dit imorgon för vi ska bo där fram tills på fredag då D kommer hem igen. Kan vara en bra möjlighet att få lära känna J's mamma lite bättre!!

Nehe äta lite frukost kanske?


Oven and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0