Picnic in York

Igår kväll blev det alltså middag och frozen yoghurt i Rio med några svenska tjejer. Hade en mycket trevlig kväll, hade ett ögonblick då jag skratta så att jag grät och inte kunde andas men som tur var gick det över!! Lite bilder från kvällen!


Karolina, Emma och Emma!


Rio!!


Hur ska man orka äta all mat?!



Har upptäckt att mina bilder är skitkassa med min lilla digitalkamera så jag funderar allvarligt på att införskaffa en systemkamera och det snarast!! De ska inte vara så jättedyra här i U.S så känner att det kan vara värt det, blir så mycket bättre bilder då!

Idag begav D, J och jag oss till York, Pennsylvania för picknick med D's släkt. Det var en trevlig liten tillställning i en fin park med en massa mat. Människorna här i U.S kan verkligen äta och om man frågar D så kan de verkligen göra det i York, vilket tydligen ska synas väldigt markant på folket där...Vad vet jag, en trevlig dag blev det iaf men var helt slut när vi skulle åka hem!!

Bestämde mig för att gå på bio ikväll, ensam. Sa till D att jag tyckte att det kändes lite deprimerande att behöva gå på bio själv, men tydligen så går han ofta själv på bio så han tyckte inte att jag skulle känna så, så då begav jag mig av för att se den sista delen av Harry Potter. Var inte så farligt att gå själv på bio men måste säga att det är mycket roligare om man har sällskap!

När filmen väl var slut och jag skulle åka hem så ösregna det ut, det verkligen vräkte ner och det gör det fortfarande. Fick lov att springa till bilen men var helt dyngsur när jag kom fram. Lyckades på något sätt ta mig hem på en liten väg i skogen. Är faktiskt lite stolt över mig själv för jag är inge vidare på att köra i mörker här än och då bådar det inte gott om det spöregnar samtidigt!! Det blir verkligen kolsvart här om kvällarna och är sjukt dåligt med belysning...

Satt och la in bilder från min mobil tidigare idag och måste ju visa denna klokrena bild från skansenbesöket med Carro W!! Tycker att den är så härlig!!




Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0