Organic food

Den här dagen har känts mycket bättre än gårdagen. Känns nu helt okej att vara i ett nytt hem med nya människor, men saknar ändå "mitt hem"... idag kom jag iväg från huset i ett tag iaf, åkte tillbaka till Montgomery egentligen för att träna men tiden blev så knapp så åkte bara till huset för att hämta lite rena kläder och sedan tillbaka till Potomac.

J's mamma tog med mig och J samt hennes mans föräldrar ut på middag nu på kvällen. Vi åkte till ett ställe som hette Elevation Burger som gör all mat organiskt. Allting görs från scratch vilket gjorde att maten kändes fräsch även fast det var snabbmat. De hade iaf väldigt goda hamburgare så kan tänka mig att äta där igen om jag kommer hit och bor igen!! Tog lite bilder under kvällen men har ju inte med mig sladden till kameran hit så bilderna får vänta tills jag kommer tillbaks till D's hem.

Pratade med Emelie på skype idag och vi har börjat planera vår kommande trip till Niagara Falls. Kommer troligen att bli av i mitten på oktober så ska bara kolla upp så att jag kan vara ledig en dag där så ska allt nog ordna sig. Hoppas hoppas på att vi kan få ihop det!! Lite bilder för att bygga upp min längtan!









Nu måste detta bli av men det tror jag att det kommer att bli också. Gäller bara att jag kan få ihop det schemamässigt med D, hoppas på att vi kan komma fram till något bra. Ska kolla med honom i helgen när han kommer hem!!

Kanske borde sova lite, är helt slut. Tog ingen nap idag med J, känner att jag kunde ha behövt det. Får iaf lite sovmorgon imorgon. Börjar inte förrän 9, jobbar till 14.30 och är sen ledig fram till ca 19 då jag börja jobba igen. Imorgon ska jag verkligen ta mig till gymmet, inga ursäkter godtages!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0