Olympus Pen

Yes!! I'm as happy as a little girl!! Jag har nu köpt mig en ny kamera, check på den!! Är otroligt nöjd även fast jag inte ens har använt den än, måste ladda batteriet, men i mina tankar är jag jättenöjd för att den lär vara asbra!!

Så ni kan ju tänka er vad jag ska hålla på med hela kvällen, ska försöka lära mig så mycket som möjligt!!

Märker att folk hemma från Sverige börjar oroa sig för orkanen som hotar och jag kan inte påstå att jag är orolig, vet inte om jag borde vara det eller inte... Eftersom jag aldrig varit med om något sådant så vet jag inte vad jag ska vänta mig men de har iaf varnat för tropical storm i området där jag bor men det är inget tal om evakuering vilket jag vet att de begärt i vissa stater. Det är de delstater som ligger precis vid kusten som jag tror är mest hotade och eftersom jag bor en bit inåt så kanske vi inte blir drabbade lika hårt. Vad vet jag, tänker iaf inte att gå och oroa mig i onödan, vi får ta det som de kommer!!

Idag är det Emmas 21-års dag så ett stort grattis till henne!! Till hennes ära blir det att köpa öl imorgon under matchen (som jag verkligen hoppas blir av), måste ju fira att hon äntligen får köpa alkohol lagligt i detta land!!

Är ledig några timmar nu på dan innan det är dags att börja jobba ikväll, undra vad jag och J då ska hitta på.. Lutar nog mot att det bli en movienight!

Nehe nu kan jag inte hålla mig borta från kameran mer, måste undersöka allt!!

Till mina kära grisar hemma i Linköping, ha det så jävla kul imorgon på Svartan, önskar så att jag kunde vara där med er, det svider lite i hjärtat men vet att ni kommer att göra dagen grym!! Miss u all!!








Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0