Nature..

Vad händer liksom? Har denna vecka varit med om en jordbävning och nu hotar dem även med orkan... Man funderar lite på om man har gjort världen något ont eller så, hur stor är annars sannolikheten att allt detta börjar hända när jag kommer till detta land?! Vet att detta inte handlar om mig men känns som att man har gjort någon däruppe upprörd...

Förövigt har jag mest bara jobbat, jobbade hela kvällen igår och började jobba tidigt imorse.. vet inte riktigt när jag slutar men det visar sig. Får nog bli en sväng till gymmet när jag slutar, sen får jag se. Skulle behöva ta mig till ett mall och köpa mig ett par sandaler, är i lite behov av ett par men får se vad jag känner för.

If you are happy and you know it... Sången som spelas just nu här hemma, varierat med head, Shoulders, Knees and Toes!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0