Johnson

J har gått runt och sagt ordet Johnson i två veckor nu och jag har inte förstått varför tills igår då D frågade honom om det var hans imagination friend och självklart är det de!! Är lite svårt att få honom att förklara det men det förklarar iaf varför han har gått runt och sagt det namnet en tid nu!!

D säger att J har blivit more crazy sen jag kom och jag vet inte om han driver med mig eller inte, troligen men jag har svårt att se hur han har förändrats, ska försöka observera honom lite extra de kommande dagarna!! D påstår även att jag och Johan gör många saker precis likadant men han vill inte ge mig några exempel, han försöker mest driva mig galen genom att gå runt och fundera på sånna här saker.. Kanske är för att både jag och Johan är från Sverige och är bäst, fråga J!
Johan lärde honom en hel del bra saker, säger man till J : Sweden is? så svarar han: best! Smart unge!!

Har haft ett par dagar nu då min energi har varit ganska låg och jag mest går runt och funderar och tvivlar på saker. Är även sjukt trött hela tiden!! Får sånna dagar ibland och dem är inte så roande men förhoppningsvis är jag på topp snart igen! Körde ett pass Latin Cardio igår vilket hjälpte lite grann så ska nog försöka dra iväg ikväll när J har åkt till sin mamma och köra ett träningspass igen!!

Börjar känna mig lite stressad över college, registrering etc. då jag inte kunnat registrera mig än pga att jag måste ta mig till campus och lämna in lite papper först, vilket jag inte har möjlighet att göra förrän torsdag och platserna till den kurs jag vill läsa blir bara färre och färre.. Så stresshalten ökar just nu en del i kroppen!!

I helgen väntas mitt första au pair meeting vilket jag verkligen ser fram emot! Ska bli roligt att få träffa alla de andra au pairerna från mitt område!!


Over and Out

Kommentarer
Postat av: PramisKramis

Pepp, pepp! Njut av allt nytt du får vara med om! Träna och få en massa endorfiner :D

2011-08-17 @ 06:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0