I can see the light!

Problemet med det oidentifierade nätverket är fortfarande inte löst men har nu kopplat in nätverkskabeln så kan iaf använda internet här hema nu men måste sitta precis vid tvn för att kunna använda det.. Fick tag på min kusin så han ska hjälpa mig mer imorgon så jag hoppas verkligen på att detta kan lösa sig!!

Fick ett underbart tips av min kära vän Elin idag om en kamera! Har som sagt känt mig lite osäker på att köpa en stor systemkamera, vet inte om det är min grej, men då berättade Elin om sin kamera som är typ en modell enklare och mindre än en systemkamera och känner mig riktigt sugen på att köpa en sån nu. Den är även betydligt billigare (nästan halva priset jmf med kameran jag tittat på) och det lockar en del.


Känns som att den här modellen kan passa mig så blir nog till att ta mig en sväng till Best Buy den här veckan! Tack Elin för tipset!!

Är lite extra glad här på kvällskvisten då jag precis fått klartecken att jag kan åka med Karolina och Emma G på deras roadtrip första helgen i September. Ska bli grymt kul och går redan nu och längtar!! blir en trip från fredag-måndag, längtar längtar längtar!!

Om en vecka börjar jag plugga och J börjar skolan igen, ska bli härligt med lite rutiner!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0