High five!

SÅ JÄVLA SKÖNT!!

Kom äntligen iväg till college idag och efter många turer fram och tillbaka så är jag nu registrerad till engelskakursen jag ville läsa och så har jag både betalat kursen samt fått mitt studentID.. Så under hösten blir det att åka till campus måndag, onsdag och fredag för att plugga och det känns jättebra trots min bristande studiemotivation. Jag är mest glad över att jag kommer ut ur huset och gör något och får möjligheten att träffa folk!

Hann även med att bege mig till banken idag så har nu öppnat ett konto och kortet kommer nästa vecka så humöret är på topp nu! Detta firades med en kaffe på Starbucks!!

Väntar nu mest på att jag ska börja jobba vid 1 pm och sen jobba resten av dagen och kvällen, har dock ledigt hela helgen så ska försöka styra upp lite planer. Det enda jag har inbokat är aupairmötet så har rätt så mycket tid att fylla upp!!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0