För långt borta för en kram..

Fick paket idag från kära familjen! Lyckades ju glömma laddare till min ipod hemma så mamma var så snäll och skickade hit den, fick även med ett lite fint kort där det stod "För långt bort för en kram", usch hur ska jag klara av det här året utan att träffa familjen och få ge dem en kram?! Saknar dem otroligt mycket!!

Är iaf glad över att jag kan använda min ipod igen!!

Begav mig till Motor Vehicles idag för att fixa ett amerikanskt ID, men visade sig att jag behöver ett statement från mitt bankkonto för att kunna få det, vilket jag inte får förrän i mitten på september så det sket sig... Får helt enkelt hålla mig till passet ett tag till. Har heller inte fått mitt bankkort än, men banken påstår att det är skickat så får väl avvakta och se om det dyker upp i brevlådan i veckan...

Har träningsvärk i kroppen idag efter gårdagens träningspass! Får se om jag ska försöka träna bort det senare ikväll eller om det blir en vilodag idag, beror nog lite på när jag slutar jobba. Tror att J ska till sin mamma ikväll så hon brukar komma lite tidigare, så kanske hinner med zumbapasset som är ikväll..

Lite lunch kanske innan the crazy monkey kommer hem från skolan!


Over and Out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0