ESL Accuplacer Test

Sov jätteoroligt inatt så va inte alls kul när klockan ringde 06.30 imorse! Men vara bara o gå upp och göra sig redo, ett test skulle skrivas..

Som alltid när jag känner mig lite stressad angående tiden och hinna med allt, ev trafik etc, så är jag givetvis jättetidigt på plats. Var där redan kl.8 och testet började inte förrän 8.30. Tog inte så lång tid som jag trodde det skulle va utan var klar vid 10.30. Testet var helt okej att göra så hoppas på ett bra resultat så att jag kan välja vilken kurs jag vill. Resultatet får jag nästa torsdag när jag ska tillbaka för ett gruppmöte.

Längtar tills ikväll då jag slutar jobba och ska iväg till Rio för att äta middag med Karolina, Emma B och Emma G!

Funderar på att följa med D och J till Pennsylvania imorgon för lite picknick med D's familj. Han avråder mig dock då han tycker att det är väldigt tråkigt, men jag tror nog att jag vill följa med ändå. Kan vara trevligt att få se hur grami and papi bor. D's syster med familj kommer också så kan vara trevligt att få träffa dem med!! Det visar sig vad jag gör, har inga planer för morgondagen så allt kan hända!!

Sitter och tänker tillbaka lite på danmarksresan i våras med tjejerna. Hade så mysigt den helgen så måste visa lite bilder!











Lite nostalgi sådär en fredagseftermiddag som denna... Önskar att vi kunde åka tillbaka alla tillsammans igen!!

Känner att jag måste börja planera och strukturera upp lite planer för vad jag vill hinna med och göra under det här året. Måste ju tänka efter hur och när jag vill använda mina semesterdagar!!


Over and Out


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är så jävla snygg!!

2011-08-07 @ 03:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0