En svart dag...

Ingen storm än så långt ögat kan nå... får väl se om den dyker upp. Hoppas verkligen inte det för jag vill hitta på något skoj idag!!

Och ja jag är redan uppe trots att det är min lediga dag. Har man en pojke i rummet bredvid som vaknar tidigt på morgonen så är det ibland svårt att somna om, men känner mig ändå ganska pigg så behövde kanske inte sova mer..

Tänkte att jag kunde visa lite bilder från min nya kamera som jag lekte lite grann med igår!!













Lite smått och gott blev det.. Lär mig sakta men säkert hur saker och ting fungerar på kameran. Har aldrig trott att jag var en person som tycker om att fotografera men kanske hade fel?!


Over and Out 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0