busy busy busy

Fullt fart den här helgen kan man säga!! Är första gången jag sitter vid datorn den här helgen för jag har varit på äventyr!

Är väldigt trött just nu så tänkte berätta om mitt äventyr imorgon istället så kan jag få upp lite bilder samtidigt. Men måste berätta att i fredags så beställde jag och J kinamat och då fick jag min första fortune cookie någonsin. Har faktiskt aldrig fått en sådan så tyckte att det var lite roligt och måste ju självklart berätta vad det stod!
"Your help will be needed in an embarassing situation"
Kan ju blir intressant att se om detta kommer att hända, inte för att jag är sådan som går runt och tror på sådant här men kan va kul ändå!!

Nehe sova lite så man orkar upp och träna lite imorgon! För övrigt så ser jag ut som en räka, jag är alltså inte röd som man vanligtvis blir utan ROSA på vissa delar av kroppen!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0