Back home!!

Slutade vid fem idag så tog då mitt pick och pack och drog "hem" så är nu tillbaks i mitt rum bland alla mina grejer vilket känns skönt. Vet att jag egentligen skulle vara i Potomac tills imorgon men B kommer ändå och lämnar oss här vid 9 imorgon så kunde lika väl åka tillbaks idag. Nu väntar jag mest på att Karolina ska sluta så att vi kan g ut och äta och förhoppningsvis hinna med att se på bio!!

Tänkte att ni kunde få lite bilder från veckan! Måste höra med D om jag får lägga ut några bilder på J så så länge får ni nöja er med bilder på mig!


Jag och J är ute och leker i lekparken!




Vi åt "nyttig" snabbmat!!


J ville leka vid fontänen!


En ganska trött och uttråkad tjej vid lekparken!

Idag begav jag mig till mitt möte för att få mitt testresultat och måste ha gjort bra ifrån mig för hamnade i den grupp med bäst resultat så hade möjlighet att gå göra mattetestet om man ville. Nu ville jag inte det för att jag äe inte intresserad av att läsa några sånna kurser men var roligt att veta att man ändå har möjlighet om man vill. Nu kan jag iaf registrera mig till kurser så det känns skönt! Tänkte att D ska få kolla över allt lite innan jag slutför något!!

Nehe nu måste jag bege mig, Karolina har slutat nu!!


Over and Out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0