Svenssonliv?

Tror inte att det här med "måndag-fredag, 8-17"-systemet är min grej... men men det får helt enkelt bli min grej för att det är så min höst kommer att se ut!!

Helgen är sååå efterlängtat, behöver verkligen få ta det lugnt och framförallt SOVA!!!!

Hinner inte tänka på mycket annat än jobbet vilket är både bra och dåligt, dåligt för att jag inte vill att jobbet ska vara mitt liv men samtidigt bra för att då slipper jag tänka på dessa jobbiga och komplicerade sakerna som jag inte vill ska vara så komplicerade...

vart tog allt roligt vägen i mitt liv?!?! gnesta är på väg tillbaka till det facket där jag avskyr det, vill inte ha det så igen... vill ha det livet här som jag kom hem och besökte ibland... hoppas på att det kommer tillbaka snart.. vad gör jag annars? flyttar? står ut? förtränger? vet faktiskt inte...

Nästa vecka börjar gnestagympa sina pass för hösten så tänkte iaf försöka ta tag i en del av livet då!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0