SJUK

Fan nu är det andra helgen i rad som är förstörd, förra för att jag var bitter och denna för att jag blivit sjuk... fan också!!!

Nästa helg ska bli bra annars jävlar, kan inte ha livet så här!!!!

Lutar mot ett år i USA... tror att jag behöver det, ska bara bestämma när jag ska åka...

Har för övrigt mobil igen, och en ny dessutom!! blev en htc desire som jag har gått och suktat efter riktigt länge och nu är den min, me like!

Har varit en sjuk vecka så jag hoppas verkligen att nästa blir bättre, kanske inte är så konstigt att jag blev sjuk nu till helgen, blev nog lite för mycket i veckan med saker att ta hand om när klassen blev mitt ansvar samt lite extrajobb på s-tuna..

Ska vara med på mitt första föräldrarmöte imorgon, ska bli lite intressant o se hur det går!

Kommentarer
Postat av: Elin E

Berätta mer om USA, vad ska du göra där? Au pair, plugga? Saknar dig vännen!

2010-09-12 @ 14:21:06
Postat av: Michaela

Jag tänkte nog som au pair!! saknar dig också, ringer dig någon dag i veckan så kan vi pratas vid lite :)

2010-09-12 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0