Nej ja e inte bitter..

Jaha vad hände med den här helgen då?!?! är så jävla bitter just nu och har ingen annan är mig själv att skylla... har ett stort behov att gå ut ikväll och köra järnet eller som man säger på ren svenska: supa mig dyngrak, men med vem? fan också, sitter här hemkommen från släktträffen och känner mig ensam..

en mys/filmkväll med min bästa carro känns väldigt behövlig just nu men tyvärr så bor vi inte tillsammans längre, inte ens i samma län så blir lite svårt... fan också...

MÅSTE GÅ VIDARE MED MITT LIV MEN HUR??

hoppas att bitterheten går över snart...

Kommentarer
Postat av: Carro

JAG SAKNAR DIG! <3 det är så tomt att bo utan dig...

2010-09-09 @ 12:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0