Går det bra?

Trött på att folk underskattar mig!! nog för att jag är ung men jag kan faktiskt en hel del ändå så låt mig sköta det som är mitt så säger jag till om jag behöver hjälp... det komiska i det hela är att de som bryr sig om att fråga inte är dem som borde fråga...

Ett under har skett!! Har tränat 3 dagar i rad nu, halleluja!!!! Känns riktigt skönt i kroppen och gott om träningsvärk har jag så allting är som det ska vara!!!

blir ett kärt återseende på södertuna på fredag, blir att hoppa in och jobba lite extra där... får väl se hur det går!!

försöker att fokusera på det som är viktigt här i livet... men hur vet man vad som är viktigt?

Kommentarer
Postat av: Suz

DU är viktigast! I slutändan handlar det om att må bra guzzen, sluta må keff jao! Det handlar om kärleksattacker och kärleksinvasioner. Så härmed attackerar och invaderar jag dig med KÄRLEK.

2010-09-09 @ 12:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0