work work work...

tror att det är dags för mig att börja acceptera min nya vardag och försöka leva mitt liv därefter... har nog varit lite deppig den senaste tiden, även bitter och känt mig ensam men måste börja ändra på den saken!! hur vet jag inte riktigt men ska iaf försöka...

ett besök hos Lina blev det idag, tack för att du finns gumman, alltid skönt att få prata av sig lite med dig!!

inte många timmar kvar tills jobbarhelgen börjar, schemat ser ut som följande:
torsdag: 11 - 23
fredag: 15 - 01
lördag: 14 - ca 04
Många timmar men innebär även mycket pengar så bara att hugga i!! hellre jobba få dagar och många timmar än många dagar och få timmar...

när man talar om några timmar kvar, är mindre än två timmar innan lönerna trillar in på kontot, så jävla skönt!! ska iofs betala min skuld till csn men ändå, ska bli sjukt skönt att slippa ha den hängandes över mig!!

vill inte att allt ska bli som vanligt, vill få lite förändring och det nu!!!!!

måste bli glad, vilket jag gör om jag tänker tillbaka på irlandsresan!! älskade verkligen de irländska pubarna och det underbara landskapet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0