SJUK!!!

Fan helt fel tillfälle att bli sjuk, trodde aldrig att jag skulle orka bege mig till jobbet imorse, sovit skitdåligt och mår inte alls bra men iväg kom jag efter att ha knaprat på både det ena och det andra pillret!!

nu är det ledigt fram tills torsdag så då är tanken att jag ska kurera mig och bara njuta av att vara ledig, får väl sr hur lång tid det tar tills rastlösheten uppstår... hoppas iaf på sol och värme så att jag kanske kan bli lite solbränd, vore najs inför helgens galenskaper!!

Fan går ju inte att träna nu när jag har blivit sjuk... en löprunda vore inte helt fel men antar att det får vänta ett par dar..

usch mår fan illa nu också, har ingen lust att spy också!! fan gör mig frisk!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0