KRYSS!!!

vilken helg, händelserik på många sätt! Jonne?!?!

Älskade pianobaren, skulle kunna spendera många fler timmar där!

värre var det att jobba idag, eller det var inte jobbigt att jobba utan att ta sig upp... skönt att det bara var några timmars arbete!! sedan bar det av till s-tälje med Karolina för att hämta isak!

Hatar att tala om vissa saker men igår blev jag tvungen... hade dragit ut på det hela alldeles för länge... rätt eller fel får man ha en egen åsikt om men det var iaf jag som berättade vilket det även skulle vara!! jag är nöjd över att ha tagit ett beslut vilket jag borde ha gjort mycket tidigare!!

skönt att prata med carro igen! känns alltid bättre att få lätta på hjärtat för henne, hon lyssnar alltid och kommer med kloka råd och kommentarer! <3 miss u!!


Kommentarer
Postat av: Carro

Jag saknar dig med och jag finns alltid här så du kan ringa om det är något <3

2010-05-09 @ 19:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0